Returnering og tilbagebetaling

Refusion

For de fleste varer – i det usandsynlige tilfælde, at din vare er defekt – kan du returnere den til os for refusion eller ombytning inden for 30 dage efter modtagelsen.

For at være berettiget til returnering skal varen være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal desuden være i original emballage.


Returnering

Når din returnering er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail for at bekræfte, at vi har modtaget varen.
Vi informerer dig herefter om, hvorvidt din refusion er godkendt eller afvist.

Hvis refusionen godkendes, behandles den, og beløbet krediteres automatisk til dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for et antal dage.


Forsinkede eller manglende refusioner

Hvis du endnu ikke har modtaget din refusion:

  1. Kontroller først din bankkonto igen.

  2. Kontakt derefter dit kreditkortselskab – det kan tage lidt tid, før refusionen bliver registreret.

  3. Kontakt din bank, da der ofte er en behandlingstid, før refusionen bogføres.

Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os via chat eller e-mail: info@alpharevive.se


Ombytning

Vi erstatter kun varer, der er defekte eller beskadigede.
Hvis du har brug for at bytte til samme vare, bedes du sende os en e-mail via kontaktformularen.


Returforsendelse

Kontakt os på info@alpharevive.se for at oprette en retur.
Vi giver dig derefter instruktioner via e-mail om, hvor varen skal sendes tilbage til.